Termene și condiții generale și informații pentru clienți

Termene și condiții generale și informații pentru clienți

I. Termene și condiții generale

§ 1 Dispoziții de bază

(1) Următorii termeni și condiții se aplică contractelor pe care le încheiați cu noi ca furnizor (H.T. Trade Service GmbH & Co. KG) prin intermediul site-ului www.premiumxl.ro. Dacă nu este convenit altfel, includerea propriilor termeni și condiții, dacă este cazul, este contrazisă.

(2) Un consumator în sensul următoarelor reglementări este orice persoană fizică care încheie o tranzacție legală în scopuri care nu pot fi atribuite preponderent activității sale comerciale și independente. Un antreprenor este orice persoană fizică sau juridică sau un parteneriat juridic care, atunci când încheie o tranzacție legală, își exercită activitatea profesională sau profesională independentă.

 § 2 încheierea contractului

(1) Obiectul contractului este vânzarea de bunuri.

(2) Deja cu listarea produsului respectiv pe site-ul nostru web, vă trimitem o ofertă obligatorie pentru încheierea unui contract în condițiile specificate în descrierea articolului.

(3) Contractul se încheie prin intermediul sistemului de coșuri de cumpărături online, după cum urmează:
Bunurile destinate achiziționării sunt plasate în „coșul de cumpărături”. Puteți utiliza butonul corespunzător din bara de navigare pentru a accesa „coșul de cumpărături” și pentru a efectua modificări acolo în orice moment.
După accesarea paginii „Checkout” și introducerea datelor dvs. personale, precum și condițiile de plată și expediere, toate datele comenzii vor fi afișate din nou pe pagina de ansamblu a comenzii.
Dacă utilizați un sistem de plată instantaneu (de exemplu, PayPal / PayPal Express, Amazon Payments, Sofort) ca metodă de plată, veți fi direcționat către pagina de prezentare a comenzii din magazinul nostru online sau veți fi redirecționat mai întâi către site-ul furnizorului sistemului de plată instant.
Dacă sunteti directionat către sistemul de plată instantaneu, faceți selecția corespunzătoare sau introduceți datele dvs. acolo. În cele din urmă, veți fi direcționat înapoi la magazinul nostru online, pe pagina de prezentare a comenzilor.
Înainte de a trimite comanda, aveți opțiunea de a verifica din nou toate informațiile de aici, de a o schimba (folosind și funcția „înapoi” a browserului de internet) sau de a anula achiziția.
Prin trimiterea comenzii prin intermediul butonului „comandă cu obligație de plată”, declarați acceptarea obligatorie a ofertei, prin care contractul este încheiat.

(4) Prelucrarea comenzii și transmiterea tuturor informațiilor necesare în legătură cu încheierea contractului sunt parțial automatizate prin e-mail. Prin urmare, trebuie să vă asigurați că adresa de e-mail pe care ați furnizat-o este corectă, că primirea e-mailurilor este asigurată din punct de vedere tehnic și, în special, nu este împiedicată de filtrele SPAM.

 § 3 Dreptul de reținere, păstrarea titlului

(1) Puteți exercita un drept de reținere numai în cazul în care se referă la pretenții din același raport contractual.

(2) Bunurile rămân proprietatea noastră până la achitarea integrală a prețului de achiziție.

(3) Dacă sunteți antreprenor, se aplică și următoarele:

a) Ne rezervăm dreptul de proprietate asupra mărfii până când toate creanțele din relația de afaceri curentă sunt soluționate integral. Înainte de transferul dreptului de proprietate asupra mărfurilor rezervate, nu este permis transferul de garanție sau de garanție.

b) Puteți revinde mărfurile în cursul obișnuit al activității. În acest caz, acum ne atribuiți toate revendicările în cuantumul sumei de factură pe care o încasați din revânzare, acceptăm cesiunea. În plus, sunteți autorizat să colectați revendicarea. Cu toate acestea, dacă nu îți îndeplinești în mod corespunzător obligațiile de plată, ne rezervăm dreptul de a colecta creanța singură.

c) Atunci când combinăm și amestecăm mărfurile rezervate, dobândim coproprietatea noului articol în raportul dintre valoarea facturii a mărfurilor rezervate și celelalte obiecte prelucrate în momentul procesării.

d) Ne angajăm să eliberam titlurile la care avem dreptul la cererea dvs. în măsura în care valoarea realizabilă a valorilor noastre mobiliare depășește creanța de a fi garantată cu mai mult de 10%. Selecția valorilor mobiliare care urmează să fie eliberate este responsabilitatea noastră.

 § 4 Garanție

(1) Se aplică drepturile legale de garanție.

(2) În calitate de consumator, vi se solicită să verificați, daca produsul este complet, defectele evidente și daunele de transport imediat după livrare și să ne informați cât mai curând posibil cu privire la eventualele reclamații.

(3) Dacă sunteți antreprenor, următoarele se aplică pentru abaterea de la reglementările de garanție de mai sus:

a) Doar informațiile noastre proprii și descrierea produsului sunt considerate a fi acceptate ca fiind calitatea articolului, dar nu și alte reclame, promoții publice și declarații ale producătorului.

b) În caz de defecte, garantăm, la opțiunea noastră, reparații sau livrări ulterioare. În cazul în care eliminarea defectului eșuează, puteți solicita fie o reducere a prețului, fie vă puteți retrage din contract. Se consideră că măsurile de remediere au eșuat după a doua încercare nereușită, cu excepția cazului în care natura lucrului sau a defectului sau a altor circumstanțe nu rezultă în special. În cazul reparațiilor, nu trebuie să suportăm costurile crescute care decurg din expedierea mărfurilor într-o altă locație decât locul de executare, cu condiția ca expedierea să nu corespundă utilizării preconizate a mărfurilor.

c) Perioada de garanție este de un an de la livrarea mărfii. Reducerea termenului nu se aplică:

- vătămarea cauzată de vătămarea corporală sau a sănătății și în cazul altor daune cauzate intenționat sau prin neglijență gravă;
- în măsura în care am ascuns în mod fraudulos defectul sau am dat o garanție pentru calitatea articolului;
- pentru lucrurile care au fost utilizate pentru o clădire în conformitate cu utilizarea lor normală și au provocat defectele acesteia;
- în cazul recursului legal, susținut împotriva noastră în legătură cu drepturile de garanție.

 § 5 Alegerea legii, locul executării, locul jurisdicției

(1) Se aplică legislația germană. Pentru consumatori, această alegere a legii se aplică numai în măsura în care protecția acordată prin dispoziții obligatorii din legea statului de reședință obișnuită a consumatorului nu este retrasă (principiul favorabilității).

(2) Locul de executare pentru toate serviciile din relațiile de afaceri cu noi și locul de jurisdicție este sediul nostru social, cu condiția să nu fiți consumator, ci comerciant, persoană juridică în temeiul dreptului public sau al fondului special de drept public. Același lucru se aplică dacă nu aveți un loc de jurisdicție generală în Germania sau UE sau dacă locul de reședință sau locuința dvs. obișnuită nu este cunoscut în momentul acțiunii. Autoritatea de a face apel la instanța din alt loc legal de jurisdicție rămâne neafectată.

(3) Dispozițiile legii ONU privind vânzările nu se aplică în mod expres.

II. Informații pentru clienți

1. Identitatea vânzătorului

H.T. Trade Service GmbH & Co. KG
Eversburger Str. 32
49090 Osnabrück
Germania
Telefon: +49 54197765701
E-mail: [email protected]

Rezolvare alternativa a disputei:
Comisia Europeană oferă o platformă pentru soluționarea disputelor online extrajudiciare (platforma de operare), disponibilă la adresa https://ec.europa.eu/odr.

Nu suntem pregătiți să participăm la procedurile de soluționare a litigiilor în fața comisiilor de arbitraj ale consumatorilor.

2. Informații privind formarea contractului

Etapele tehnice pentru încheierea contractului, încheierea în sine a contractului și opțiunile de corectare sunt realizate în conformitate cu prevederile „Încheierii contractului” din Termenii și condițiile noastre generale (partea I.).

3. Limba contractului, stocarea textului contractului

3.1. Limba contractului este romana.

3.2. Nu salvăm textul complet al contractului. Înainte de a trimite comanda prin sistemul de coșuri de cumpărături online, datele contractului pot fi tipărite sau salvate electronic folosind funcția de tipărire a browserului. După ce am primit comanda, datele comenzii, informațiile cerute de lege pentru contractele de vânzare la distanță și termenii și condițiile generale vă vor fi trimise din nou prin e-mail.

4. Caracteristici esențiale ale produsului sau serviciului

Caracteristicile esențiale ale bunurilor și / sau serviciilor pot fi găsite în oferta respectivă.

5. Prețuri și modalități de plată

5.1. Prețurile enumerate în ofertele respective, precum și costurile de transport reprezintă prețurile totale, incluzând toate componentele prețurilor, inclusiv toate taxele.

5.2. Costurile de transport nu sunt incluse în prețul de achiziție. Acestea pot fi apelate printr-un buton etichetat corespunzător pe site-ul nostru sau în oferta respectivă, sunt afișate separat în cursul procesului de comandă și vor fi suportate de dvs., cu excepția cazului în care este promisă livrarea gratuită.

5.3. Dacă livrarea se face în țări din afara Uniunii Europene, pot apărea costuri suplimentare pentru care nu suntem responsabili, cum ar fi Taxele, taxele sau taxele de transfer de bani (taxe de transfer bancar sau taxe de schimb valutar) de care sunteți responsabil.

5.4. Trebuie să suportați costurile transferului de bani (transfer bancar sau taxe de schimb) în cazurile în care livrarea se face către un stat membru al UE, dar plata a fost inițiată în afara Uniunii Europene.

5.5. Metodele de plată disponibile vă sunt afișate sub un buton etichetat corespunzător pe site-ul nostru web sau în oferta respectivă.

5.6. Cu excepția cazului în care se specifică altfel pentru metodele de plată individuale, cererile de plată din contractul încheiat sunt plătite imediat.

6. Condiții de livrare

6.1. Condițiile de livrare, data livrării și orice restricții de livrare existente pot fi găsite sub un buton corespunzător pe site-ul nostru web sau în oferta respectivă.

6.2. În măsura în care sunteți consumator, este reglementat prin lege că riscul de pierdere accidentală și deteriorare accidentală a articolului vândut în timpul expedierii vă este transferat numai atunci când mărfurile sunt predate, indiferent dacă expedierea este asigurată sau neasigurată. Acest lucru nu se aplică dacă ați comandat independent o companie de transport care nu este numită de antreprenor sau de o altă persoană desemnată să efectueze expedierea.

Dacă sunteți antreprenor, livrarea și expedierea sunt pe propriul dvs. risc.

7. Drepturi legale de garanție

Răspunderea pentru defecte se bazează pe prevederile „Garanției” din Termenii și condițiile noastre generale (partea I).

Acești termeni și condiții și informații despre clienți au fost creați de avocații Händlerbund, specializați în drept IT și sunt verificați în permanență pentru conformitate legală. Händlerbund Management AG garantează securitatea juridică a textelor și răspunde în caz de avertismente. Puteți găsi mai multe informații despre aceasta la adresa: https://www.haendlerbund.de/agb-service.

Ultima actualizare: 10.08.2020

Treten Sie der Premiumxl Community bei: